Lugn fredag som vanligt

Kom hem för ett tag sen. Har satt igång en tvätt o nu slappar ja bara. Senare blir det att laga middag till mig o Pappsen. Kolla idol, duscha o sova. Typ.

Igår råkade jag somna i syrrans soffa. Och hade världens äckligaste dröm. Drömde att ja låg där i soffan, sen vaknade o skulle gå på toaletten. Kollade mig i spegeln o va helt vit o sleten. Sen helt plötsligt står det en till person i det lilla badrummet. Och stirrar på mig. En väldigt äcklig person. -Ett spöke fattar jag sen och blir livrädd. Skyndar mig ut ur badrummet, men precis utanför ser jag i ögonvrån hur någon står där. Vänder mig mot "personen" o de e spöket igen. Jag får panik o börjar lipa, då sträcker spöket ut armarna mot mig och tar tag i mitt hår samtidigt som de bara stirrar på mig skitäckligt. Fyfan va äckligt de va. Så skrek jag, sen vaknade jag med ett ryck.

När jag vaknade fattade ja att jag drömt och blev väldigt lättat. Samtidigt som jag kände att jag behövde pissa. Tog ett bra tag innan jag tvingarde mig själv att gå till toaletten. Som tur va, va de inget spöke där :)
Inget jag såg iaf ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0