Jaha...

Fick reda på att jag förmodligen har magkatarr. (stavning?) Känner mig lite dum. Jag som trodde ja va magsjuk eller något, därför ja inte följde med till göteborg. :/
Jag har fått magkatarr många gånger men då har de inte riktigt känts så här. Så egentligen va de ju ingen fara..
Fast en gång svimmnade jag av de :S Haha. Låg dock redan ner så de va mer som att ja somande ett par minuter. Tuppade av helt enkelt. Kommer ihåg hur det verkligen kändes som att jag hade en alien i magen fom försökte gräva sig ur. Jag lipade för att de gjorde så ont. Sen tuppade ja av, och vaknade med endast illamående.
Men jaja. :/

Imorgon ska vi hälsa på Mamma. Sen kanske åka och käka tillsammans :) Familjen alltså.

Men nu har jag ännu en dejt med Harry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0