Hujeda mig

Kan inte ta mig till stan eller till torp idag :( Ingen present till Maxen och inte medicin till mig :( Måste försöka ta mig in på torsdag på ngt sätt :S Skulle eg inte till David heller, men han e så jäkla envis så han lånar hans mammas bil och hämtar mig om ca en halvtimme. Hoppas han inte gör en repris o kör av vägen bara.
Innan fick ja lite ångest över att va ensam hemma hela dan när ja va så inställd på annat. Men sen lugnade jag mig och tänkte att det kanske blir mysigt. Men de sket David i :P Haha ;) Men ska inte gnälla, ska bli mysigt hos honom också :) O de e ju våran månadsdag idag så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har läst din blogg ett tag nu men aldrig lämnat någon kommentar..men det är väl på tiden nu känner jag! ville bara säga att du är så snygg & älskar ditt hår!

2010-11-09 @ 23:19:15
URL: http://sejlasalihovic.blogspot.com/
Postat av: Elin

nämen, vad glad jag blir! tack :D

2010-11-10 @ 14:45:11
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0