............

Igår.. Eller inatt.. Eller nej, imorse! Somnade jag.. Sista gången jag kollade på klockan i brutal frustration, va den kvart i 5. Sen vet jag inte hur långt efter de ja somnade. Men fyfan vilken natt. Sen drömde ja att David va jättejätte dum och jag gjorde slut. Vaknade av klockan som ringde vid 10, snoozade till halv 12. Och jag är nu helt slut. Har fortfarande inte vaknat än. Jag är så trött att jag mår dåligt och är helt groggy. Jag orkar inte ens gå ut och ta en promenad i detta fina vädret och de gör mig arg. Hoppas att ja inte e så här hela dagen, för ja orkar inte med mig själv då.
Måste gå ut o gå!!!
Och tvätta.


Imorgon blir det bio.
På lördag åker jag till David.


Idag.... Vill jag bara sova! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0