Åh

Ännu en sömnlösnatt, eller en halv iaf. Och den andra halvan bestod av mardrömmar. Skoj :)
Jaja min lilla gnällemaja! Eller nej, ja e inte klar förresten... Kan man gå ut o gå i denna snön med vanliga reebook joggingskor? För annars... Annars förblir jag en gnällemaja helahela dan! Och jag ska till David sen. Och när ja e gnällig blir han gnällig, och när han e gnällig blir ja irriterad o när ja e irriterad blir han lite rasistisk o säger att de beror på att ja e halvportugis o de har korta stubiner där borta, o när han blir lite små rasistisk blir jag eld o lågor och ser ut som Hades i Herkules och då brukar David bli lite rädd o säga förlåt..
Ofta brukar inte ett förlåt hjälpa utan ja surar någon minut till.
Men sen brukar allt bli bra. :) Så vi får helt enkelt hoppas på att jag kan gå ut o gå snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0