aboopidoo

Är hemma igen efter en myshelg. I lördags åkte ja, Pappa o David till ua, hämtade upp Viran o Elias sen åkte vi till syrran med familj i Älvängen för mys.
Jag fick i uppgift att göra läskiga zombie ögon. Vilket va marsmellows i jordgubbskräm med russin i. Och röda streck på, hursomhelst så förstörde David dom. De va de. Haha ;)
Sen blev det middag o prat o så. :) Va där hela dagen, helmysigt!

Sen åkte vi och handlade sen hem.  I söndags  gjorde vi ingenting. Åkte och handlade. En apelsin. Och youghurt. Kollade på 300 och käkade fruktsallad. Seriöst.. 300.... David va som mig när ja kollar på Twilight. Och ja va som honom när vi kollar på Twilight ;) Höll på att somna ett par gånger men då va han tvungen att rycka i mig o skälla på mig för att jag missade delas av filmen...
De vore ju tragiskt...
Och i scenerna där han; "åååh så jävla braaa, så jävla cooolt!!" asgarvade jag istället.
Haha den va mer rolig än cool. Löjlig, men de får ja inte säga högt när han hör ;) Men va gör man inte för sin älskade pojke... Blir han tvingad att kolla på Twilight, får ja stå ut med 300. Inte mer me de ;)

Huursomhelst. Nu e ja hemma, ja o syrran har tagit en promenad. Imorn ska ja bennemig städa. Om de blir huset eller rummet har ja inte bestämt än. På onsdag åker ja till Erika! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0