underbara kvinna!

Jag avgudar min Pappas bästa vän. Hon e så jävla underbar! Hon ringde nyss o vi pratade lite, sen sa ja hur mycket ja uppskattade hur mycket hon hjälpt o hjälper mig, och sa att ja va som en extra dotter för henne, o hon e bara så fin! Blir helt rörd haha. Kaaanske har en chans för ett jobb efter sommaren, hoppas, hoppas, hoppas, HOPPAS!!

Ja o Pappa har käkat tacos utan bröd, jag är sjukt mätt och mår tillome illa. Vi har handlat. Jag har gått en kort promenad för tillslut kunde jag fasiken inte andas och fick gå hem. Nu snorar jag som en liten snorunge. När ska jag bli frisk?!

Hursom, imorn blir det mysa me älsk igen, sen på lördag blir de mys hos syrran i nya lägenheten :) Längesen, längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0