Tråkdag

Skulle egentligen åka till killen idag, men de blir imorgonbitti istället. Så idag får bli en tvätta o ha tråkigt dag ;) Ska snart ut på en promenad me. Vill sola :( Men svårt när de inte finns någon sol, och när man inte har pengar eller något fordon att tasig till ett solarie me. Attans... Men men. Imorgon ska ja o min älskling hyra film o myysa :) Saknar det. Åker hem på fredagen medans han jobbar, sen hämtar han mig igen efter jobbet. Veronica ska på sin studentbal på fredag, och David o ja ska hämta henne o hennes dejt på kvällen/natten. Han ville inte åka själv. Sen blir de upp tidigt igen på lördagen ;) Han ska jobba och ja ska hjälpa storasyrran me flytten, runt femtiden kommer David o hämtar mig o Elena, sen bär de vidare mot Älvängen för grillning, vin och trevligheter me syrran o hennes man ;) Najsnajs.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska ni titta på balen? Jag ska dit för mina sysslingar ska på bal också ;D

2010-05-12 @ 12:27:06
Postat av: elin

naaj :/ han jobbar :(

2010-05-12 @ 13:31:26
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: syrran

Flyttar imorgon fredag istället, annars hinner jag aldrig städa.. :( Men tack ändå!

2010-05-13 @ 15:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0