Tjoho

Söndag. Trött. Gårdagen va trevlig. Började med hundställning med Pamela, frös som en gris och vill nu ha en rotweiler ännu mer! Efter nån timma åkte vi o kollade när David o Robin spelade match. David skadade sig dock så satt mest på bänken :/ Hans jävkla skada i låret igen. Så han haltade som en jag vet inte vad resten av dagen. Efter matchen åkte ja o David till torp för att köpa värktabletter åt honom, men de va stängt. Istället köpte jag godis åt honom o då blev han liite gladare iaf ;) Bra barntrick de där ;) Hehe. Sen åkte vi in till stan och mötte upp Sajmuuun. Handlade mat o sen hem till dom och slappade lite :) Runt 8 typ hämtade vi malin, sen käakde vi tacos o kollade på melodifestivalen. Malin somnade rätt fort ;) Haha. Medans vi andra tre satt o pratade i mun på varandra vilka som sjöng bra, vilka som va snyggast, fulast mm. Ytliga jävlar. Ingen aning om vilken färja vi tog hem, men måste vart sent för ja somnade sen i Davids famn medans han kollade tv lite.

Åkte hem idag runt två. Nu har jag precis kommit in, Ja o Pappa åkte o handlade lite snabbt i kiosken, ja har ätit lite godis, dumma mig. Så ja o lillsyrran ska nu snart ta en promenix :)
Hon flyttar imorn :( :(
Kommer sakna den lilla bortskämda snorungen :(

Jag har världens sötaste, bästa portugis Pappa ;)




posshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0