tidsfördriv

Har lite tråkigt nu.. Kanske göra kaffee? Kanshheee?.. Kanshhe. Snart. Har duschat o sminkat mig. Bara klä på mig o borsta min lejonman kvar ;) Kollade nyss hur vädret ska bli, tydligen 15 grader o lite sol! Underbart ju! Senare mot 18 tiden skulle de bli uppåt 17 grader :O :D Kanske får me killen ut på en promenad om ja har tur ;) Å andra sidan e han jätte förkyld så får kanske va inne o ta hand om honom istället. Den stackaren. :/

Snart kommer Sex and city 2, VILL SE! Och efter den kommer ännu bättre, Eclipse!! Wohoho kan knappt vänta haha. Läser ju boken nu och häromnatten råkade jag läsa för mycket :/ Den e snart slut och jag vet redan för mycket. Dumma mig. Men jag är säker på att jag kommer älska filmen ändå.

Va onödiga inlägg jag skriver hela tiden......



Så jäkla uttråkad......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0