Stockholm

Skriver lite snabbt nu. Sitter ensam i lägenheten medans de andra är o handlar lite. De plockar upp mig sen så ska vi åka till the city och shoppa =) Eller rättare sagt, Dom ska shoppa hehe ;) Det har inte hänt speciellt mycket. Har tagit de lugnt, myst, god mat, vin, lite så. Va en stund på stan me Lisa igår. Tog en kaffe o delade på en macka. Måste säga att det är sjukt mycket trevligare folk här i Stockholm än va de e i Uddevalla. Haha och den va inte jag beredd på. Och jag som alltid pratar om att man itne ska va fördomsfull.

Å andra sidan fick jag uppleva detta "inga barn på caféer" igår. Jag och Max tog en fika, och det va ett utav de obehagligaste jag vart med om med dessa blickar som kunde döda så fort Max sa något osv osv. Behöver inte berätta allt här kanske. Men det va inge kul iaf.

Jajajaaa. Nu har jag tråkigt så dom andra får gärna komma nu.. Imorn åker jag hem. =) Tror jag iaf, David ville evntuellt hämta mig, men jag tror jag åker hem.

Tjingeling sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0