Söndag









Gårkvällen va jätte mysig. Ja o David anlände till Älvängen där vi möter Max cyklandes med hans kompisar. "Nu kommer min pojke, öh öh ja menar mina kompisar kommer nuu!" ropade han söt som han är ;) Han är lite förälskad i David hehe. Vi grillade, drack vin, körde musicquis och pratade om förlossningar blandannat. Haha va roligare än va de låter ;) :)

La oss runt halv tre. Sov itne många timmar. David snarkade i mitt öra varannan minut och jag kunde inte andas för ja va så jäkla snorig :S Haha. Frös o kallsvettades vartannat. Halv 7 vaknade jag och trodde allvarligt att jag skulle DÖ om jag inte fick iskallt vatten. Så jag gick ner och drack massa vatten och tvättade ansiktet. När ja la mig igen hade jag så ont överallt o mådde så jäkla illa att jag nästan började lipa haha.

Nu är det lite bättre än så, men inte bra. Hoppas att det försvinner snart.

Hursom, tack Elena, Danne o david för en mysig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0