myysdag

Drömde att jag va gravid. Jag skulle göra kejsarsnitt, men man fick en "förhandstitt" på bebisen innan jag skulle föda. Så på någon vänster låg jag på golvet på sjukhuset med min lilla bebis på magen. Den va för liten sa läkaren. Men fanns inte mycket att göra, den skulle ut senare på "riktigt". De va en liten pojke, och jag kollade upp mot David och sa "det är en liten Adrian" (HAHA skämmer ut mig som berättar detta) Men David verkade inte bry sig speciellt mycket. Han såg bara stressad ut och gick runt i cirklar. Malin, Pernilla, Klara och Elena va där me oss, men dom stog och pillade på någon gynekologstol eller något haha. Inte mycket stöd fick man iaf ;) Haha. Senare va lilla bebisen i min mage igen och ja va ute o gick i skogen, men ja gick vilse hela tiden så tillslut blev ja så arg att ja började gråta. Tillslut kom jag fram till ett hus, och där stog Kicki. Haha. Klädd helt i grönt (jätte fult faktiskt haha) så pratade vi lite, sen gick jag därifrån. Sen helt plötsligt va jag, David, Malin o Simon på någon slags festival, folk öööverallt och det va skrik o fulla människor. Jag gick där me min mage, och David skyddade mig från allt folk för att akta vår lilla bebis ;) Haha.
Sen stannade jag, kollade mig omkring och sa, "Vet du va ja kom på nu David? ja kommer aldrig att få uppleva sånt här igen. Aldrig nånsin. Aldrig mer festa eller ha kul eller nånting. För ja ska ha en bebis nu." Så fick jag panik och ville inte ha en bebis längre o började gråta. Sen vaknade jag....

Haha stört. Löjligt och stört. Och jag blir lite rädd.... Haha ;)

Jajaaa.
Nu har jag duschat o klätt på mig. Halv 6 kommer pojken min och hämtar mig, sen ska vi käka tacos och kolla filmer i massor. MYS.


skaffa en liten Adrian? ;) Hahaha

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag ska ge dig stöd när du föder, jag lovar ;)

2010-05-01 @ 15:04:10
URL: http://pernilla.devote.se
Postat av: elin

hahah tack! ;D

2010-05-01 @ 15:11:47
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0