härrå






Har sovit pissdåligt inatt. Varför vet jag inte.
Sen såg ja att jag kunde ta en timmes senare buss till gbg.
Men såg det försent, så kunde inte lägga mig för att sova lite till :/
Nu har jag käkat frukost och ögonen håller på att falla ihop. Kollar på bilder på facebook, och drömmer om att gå ner i vikt o åka utomlands.
De hade allt vart något de där. Men meeen. Snart får jag göra mig iordning och packa färdigt. Sedan sticka iväg till bussen.
Får nog vänta ett tag i gbg på Elena. Lite segt men inte mkt o göra åt. Sen blir det att åka bil läänge. Så jäkla typiskt att jag har gått o väntat på sol o 15 grader, så kommer den dagen när jag ska åka buss o bil i sammanlagt 8 timmar typ. Yes. ....

JAjaaaaaa, ha de bra alla :) Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0