fredag


Från Veronicas blogg;

Tänk att min bror kan göra en skit dag så bra =D

Jag kom hem efter att ha hämtat min balklänning och så visade jag den för david och elin med smycken och allt. Så säger David
- Men vad ska du ha för väska då?
- denna svarta för jag har ju inga pengar till att köra en ny
- Den kan du ju inte ha de ser ju skit konstigt ut
- Men vad vill du att jag ska göra jag har ju inga pengar!!!!!
- Öppna min gaderob.

Och där låg den, så hade han köpt den till mig =D Han är för bra ibland alltså!





Haha fan va vi höll på me de. Först letade vi efter en på torp, fanns inga fina nånstans! Sen hittade vi denna fina väska som passa perfekt tyckte vi båda. (Vill tillägga att de dock bara va David som betalade och gav den, den va alltså inte från mig;;P) Sen satt vi igår i bilen och planerade hur han skulle ge den på ett bra o roligt sätt. Jag fick sitta bakom David lite när han gav den för jag höll på att börja skratta flera gånger när han bara skulle "jävlas" me henne innan han gav den.
Men han e ju bara för underbar den killen ;) Tänk o ha en sån bror :D (Haha, ta de inte personligt, Elias ;))


Men de va de de. :) Nu e ja hemma, ska duscha o så, sen kommer Pamela o hämtar mig så åker vi in till Uddevalla o kollar på balen iaf :) David kommer senare. Efter de ska ja o David va ensamma hemma o mysa. Hoppas ja iaf, kanske något bra på tv eller ngt. Blir o va uppe sent iaf ;) Blir inget att hjälpa syrran me flytten imorn, för hon flyttar idag istället, men mys me älsklingen, syrran o hennes man imorn iaf :D

Blir bilder på söndag eller så :) Måste ju iaf visa kort på vackra Veronica i hennes fina klänning o så!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0