trött

Varför e ja så himla trött för? Funderar på att lägga mig faktiskt. Mysprata lite med pojken min. Sen börja läsa första Twilight boken! Läste ut "alla va där" inatt. Den va bra :) Började sedan på "min man David", men den va så mysko att jag blev helt snurrig o fatta helt ärligt inte va som stog. Försökte läsa ett kapitel men det gick inte. Jag förstog ingenting haha. Vet inte om den boken har en riktigt handling faktiskt. De va mer hennes "poetiska tankar" om man säger så. Så den ger jag upp for now. Så sätter jag igång med twilight böckerna :) Snart kommer trean på bio! :D Ja o syrran har bokat varandra då så vi ser den tillsammans.
(GLÖM INTE DE ELENA!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0