trött

Vaknar för sent, sleten o trött. Helst av allt vill jag gå å lägga mig o sova bort hela dagen, men de kan ja inte. ;P Ska snart ta en promenad. Senare ska ja o Pappa iväg o handla. Påskplanerna blev ändrade igår kväll. Grymt besviken blev jag, men inte någons fel. Egentligen.. Plus, jag sparar pengar på de, vilket förmodligen är det rätta. Men jaja. Det blir stanna hemma hela helgen, äta med Pappa, Viran o Elias. Sen ska jag bara ta promenad o läsa. David kommer kanske, om han inte ändrar sig, senare efter han jobbat. Han får väl sitta o glo på mig när jag läser då. ;P Haha nä ja får sluta va så bitter. Men allt förstördes o jag har ingen alls lust till de ja tänkt längre :S Blä...
Men det är kul att storebror kommer iaf =) De e inte ofta ;) Får hoppas att lillsyrran stannar hemma me.
Elvira - Om du stannar hemma hela helgen LOVAR jag dig att du får ett påskägg utav mig ;) Ok?

Hon som skulle klippa mig har fått hinder (personligt) och vet inte när hon kan klippa mig :/ Fasiken också. Det är en vän till Pappa så jag skulle f de till hyffsat bra pris. Så nu får jag vänta igen. Men jag förstår henne, så jag ska egentligen hålla käften. Hade tänkt färga håret till min naturliga färg efter jag klippt mig med. Nu behöver ja typ tre förpackningar:S haha. Nästan iaf. Har så otroligt tjockt hår. Är som en lejonman.

Justde, måste skicka iväg kontraktet idag med. Tur jag kom på de.

Förresten, e de någon som vet om Arbetsförmedlingen e öppet på söndag? Haha.


hihihihihi ;) (HAHA)



Haha hittade denna på min facebook. Så har ja skrivit "vi kan göra en twilight film david!"
Och jo, hade vi varit lika vackra som de ovan så ;)

Kommentarer
Postat av: kristina

hahahaha din nörd

2010-03-31 @ 13:04:41
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: elin

jag vet :( :(

2010-03-31 @ 13:09:13
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fråga experten. Arbetsförmedligen är inte öppet på söndagar ;)

2010-03-31 @ 17:33:54
URL: http://pernilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0