pirret

Okej, mycket Twilight o David, men nu blir det bara Twilight ;)
Jag blir helt galen på den boken! Nu e dom i där stadiet när dom liksom vill röra varandra hela tiden, men vågar/kan inte o de gör dom galna. Fast han har tagit bort hårslingor från hennes ansikte vid två tillfällen ;) Men iaf, åååh va ja saknar sånt! Ni vet när man börjar träffa någon och det blir den där elekticiteten mellan båda. Och man sitter o sneglar på den andre o bara väntar på att han ska ta ens hand eller luta sig o kyssa en! Haha sicken fjant jag är, men det är så mysigt när det är så där spännande o pirrigt! Jag ska göra slut med David o sen försöka bli ihop me honom igen. Börja om så man får göra om de där pirriga! ;D Haha. Okej, nu handlade detta om David iaf.. Men som ni märkt är det svårt att inte blanda in honom. Sorry ;) Fast jag vill inte göra slut med honom.. Kanske ska börja med rollspel... Haha! Nä. Jag är kär i Twilight. Och jag älskar min bok. Längtar så tills trean kommer på bio!

Nu ska jag hoppa i duschen sen göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0