orkar inte med mig själv

Ännu en dag man vaknar o bara tänker massa negativt. Varfööör? Jag blir så irriterad på mig själv. När jag försöker tänka positiv o intalar mig själv att det bara en period känns det bara fel :S Gillar inte denna känslan alls, och jag måste erkänna att den skrämmer mig lite. Jag vet itne vad jag vill, och inte heller vad jag inte vill. Är jätte orolig för sommaren nu med. Tror inte det kommer att bli lätt. Och 4 månader är faktiskt rätt långt. Men kan itne göra så mycket mer än att försöka och hoppas att det går bra.



Förresten inatt vaknade jag av något jätte konstigt. Jag hade precis kollat färdigt på Twilight, och börjat kolla på New Moon (hehe). Men efter halva filmen va ja så trött att jag stängde av. -Detta är inte det konstigaste, dock håller jag me om att det inte är helt normalt att stänga av mitt i New Moon... ;)
Iaf, jag somnade nog direkt. Men sen vaknar jag av jag tror att någon tänt lampan i taket. -Elena o dom har inte ens en taklampa där. Och när jag öppnar ögonen bländas jag av något starkt ljus o fattade först ingenting. Sen ser jag att det är månen som lyser så jäkla starkt och bländar mig :S Det va helt sjukt! Jag va tvungen att lägga mig under täcket för att det lös så starkt :S Jag skojar inte. Det va precis som att ha en strålkastare i ögonen.
Jag tyckte iaf att det va jätte konstigt. Sen kom tankarna själklart in på Twilight o New Moon, och tänkte "nu händer de.. Nu kommer han. Min Edward..." ..

Nej. Så tänkte jag inte. Men inte ens jag hade förvånat mig själv om jag hade tänkt så ;) Jag har blivit STÖRD. -Som ni förmodligen märkt.

Kommentarer
Postat av: kristina

hahahaha det tänkte du säkert

2010-03-30 @ 11:30:09
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: elin

okej.. kanske lite.

2010-03-30 @ 14:28:32
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0