nu kan denna dagen få ta slut..

Det brann förut. Här. I vardagsrummet. Men jag fixa't. Tur de va? :) Panik fick jag. Och vatten på golvet blev de. Meen jag fixa't. Missade halva Sex and the city avsnittet för det.. :( Men jag kunde ju liksom inte sitta o vänta på reklamen direkt. Då hade Pappa blivit sur.

Mina naglar rök precis. Allihop. Dom va mjuka som gummi, så jag rev av dom. Varför blir de så? Jag får i mig mjölk o grönsaker varje dag. Vad mer begär dom av mig? Irriterande jävlar.. Jag kommer aldrig mer kunna ha långa sofistikerade naglar.

Imorn blir det städa. På tiden. Behövs. Senare på kvällen åker jag till min käraste och myser tills måndag :) Gosigos.

Jag har inget intressant att förmedla.... Härråå..

Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Men, vaddå? Vart brann det? Hur?

2010-03-19 @ 09:38:26
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: e

haha va ingen fara så ;) började brinna i en påse. kan berätta en annan gång ;)

2010-03-19 @ 11:58:19
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0