morrn!

Idag är det fredag! Inte för att det spelar mig någon större roll men ja gillar fredagar =) Idag fyller min syster Erika år! så GRATTIS på henne!! :D Vi åker och firar henne imorgon. Så sönda blir det ta de lugnt. På måndag åker jag till gbg och barnvaktar mina systerbarn. =) Av någon anledning läntar ja lite till de :S Haha ;) Nä, men jag älsar ungarna och det ska bli skönt att få "komma bort" lite. Och att sitta själv på en buss :) De e mysigt ibland.

Jag började ju läsa första Twilight boken i förrgår. Jag har typ läst ut hältfen nu, haha det gåår inte att lägga den ifrån sig. Jag vet ju redan vad som händer osv, men den författaren är ett jävla geni. Älskar den. Och jag älskar Edward. Jag vill gifta mig med Edward. Jag frågade David igår om inte han kunde bli en vampyr som Edward. Och sitta på min sängkant och lugna ner mig när jag inte kan sova, eller vaknar av mardrömmar. Han vill inte det.. Han tyckte bara det va läskigt... Han har uppenbarligen inte sett filmerna eller läst böckerna som ni förstår. ;) Lite speciell e han ändå. Edward alltså. För allvarligt, han e ju så jävla ful? Han e ju inte snygg eller nånting. Men ändå blir alla kära i honom. Mmm.. De äär något me den killen.

Snart ska jag få en klipptid. Skönt. Elvira o David tycker inte att jag ska klippa mig. Och egentligen vill ja ju inte de heller. Men vem vill å runt me ett skatbo på huvvet? Dessutom har jag alltid uppsatt ändå, så det kommer knappt synas :P Så inge mer gnäll.

Fasiken nu börjar de regna me! Så blev de me min morgonpromenad. :( Faasiken.



hennes hår på högra bilden, vill ja ha!





Kommentarer
Postat av: kristina

hhaahaha lite läskigt är det att han sitter vid hennes säng o kollar

2010-03-26 @ 15:11:01
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: elin

haha näää :( de e gulligt, romantiskt, vackert, allt!!

2010-03-26 @ 15:29:34
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack kära syster! :)

2010-03-26 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0