i'm in love

Helluuu.
Nu har jag svängt runt me dammsugarn o trasan. Hyfsat rent e de nu iaf. Håller på att tvätta Pappas tröjor. Idag sov jag till halv tolv! Belv rätt förvånad men ändå glad när ja kollade på klockan. Av någon anledning har jag vaknat runt 9-halv 10 varje morgon den senaste månaden. Spelar ingen roll hur sent jag somnat. Har alltid vaknat senast halv 10, men har inte fått sova ut. Har aldrig kunnat somna om och har sedan varit trött resten av dagen. Nu har jag fått sova ut! Så jäkla gött. Blev ingen morgonpromenad dock. Vädret va inte direkt lockande och jag ville inte tvinga mig själv ut. Så jag började städa o tvätta ist. Pappa ringde för en stund sen o e på väg hem. Kanske ska åka o handla me. Detta innebär no sex and the city, buhuhuh :( Men ja får försöka överleva ;) Får snart hoppa i duschen. Sen får jag pussa på min älskling!! Åååhå va ja saknar de. Han har lovat en "bara vi helg", egentligen vet ja inte va han menar för de brukar bara va vi ;) Haha. Men de låter mys iaf ;D Imorgon kanske vi åker in till uddevalla för nån hus o lägenhets mässa eller va de va. Får se. Hans bil krånglar me.. Plus han har klippt sig! Han vägrar skicka bild så ja får se själv sen. Han e tydligen inte nöjd, utan tycker de e för kort. O han säger att ja kommer tycka de e skit fult.. Haha, låter bra ;) Men han e fin hursom. :) Gud va ja bara babblar på nu :S E lite uttråkad just nu antar ja ;P Jag ska sluta skriva nu.. Ha en fin helg! Härrååååå


Åh va ja önskar ja hade ett sådant här ansikte. Så fruktansvärt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0