hujeeda mig

Min kille är helt omöljig att prata me när han spelar tv-spel/tittar på tv. Vi pratade nyss.

Jag; - men jag tänkte.. ska ja verkligen komma sen? ja kanske smittar :/
tyst....
Jag; - men.. hm. va tycker du? ska vi vänta tills ja e helt frisk?
tyst....
Jag; - du?
...
Jag; - hallååååå???
Han; - men ja tycker du ska komma.
Jag; - om ja smittar då?
tyst...
Jag; - DAVID?
Han; - jaaa?
Jag; - haha kan du inte prata ordentligt?
Han; - men du smittar inte. Du får komma.
Jag; - jaha okej.. ditt fel om ja smittar då.
pratar massa om annat.
får inget svar på nånting.

Jag; - aa men vi pratar sen då när vi kan kommunicera ordentligt.. ;)
tyst...
Jag; - ååh Daaaviiiiid?!!!
Han; - jaaa men ja vill att du kommer!!

Haha ååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0