hemmaaa!

And I've  got great neeeews.

1. Jag har fått sommarjobb! Måste bo på Flatön i 4 månader o har bara en ledig dag i veckan dock. Haha. Men det är pengar, och (som ja tjatar om detta) - så e ju fam Gunnarsson som en liten ängla familj ;) Så det va inga problem me att ja får bo där. Får dock försöka ta mig hem så ofta jag kan :)

2. Min dator e tillbaka! Sitter med den nu, och den funkar fina klackskon. Äntligen!

2. Jag övningskörde för första gången idag, haha! De va mycket svårare än va ja trodde ju. Gick väldigt hackigt o panikit först, men sen flöt de på så sådääär ;) Går nog bättre nästa gång :) Får hoppas på de iaf.

Jag o ma lööve har myst, lagat god mat (vi e bäst när vi lagar mat) och hyrt 2012 - vilket va en besvikelse. Jag har hört de där förr, teorin maya indianerna har och det intresserar mig en hel del, samtidigt som det faktiskt skrämmer mig lite om ja ska va ärlig. -Så därför trodde ja att ja skulle tycka filmen va as bra. Men icke. Vissa delar va bra, och den va rätt bra gjord. Men åååh va löjliga vissa saker va. jag tycker inte den ska va en överdriven action film. Även om jag älskar actionfilmer ;) - Denna ska inte va så.

Som David sa; Hade inte just dom vart me i filmen, hade hela världen säkert klarat sig. Eftersom de verkade som att alla katastrofer verkade va ute efter just dom.

Löjligt ;) Se den själva så förstår ni.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis till dig gumman :D

Vad roligt för dig!

Alltihop alltså ;) <3

2010-03-22 @ 19:33:18
URL: http://pernilla.devote.se
Postat av: elin

haha e du medveten om att vi typ skrev exakt likadant till varandra nu? ;D fast du kanske såg de först? ;) haha. Tack iaf :D PUSS!! <3

2010-03-22 @ 19:44:31
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Erika

Ah.. Det blev så. :) Grattis. :)

2010-03-23 @ 08:55:00
Postat av: Elin

jaa, ja fick mejl om att ja va tvungen att bestämma mig nu, för de va fler folk som stog i kö på de jobbet, så ja tog de! hehe tack :)

2010-03-23 @ 11:59:30
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0