häpårä!

Nu åkte min fina pojkvän. :(
Igår när han va påväg tillbaka hem från jobbet, ringde han o sa att han bokat mig från åtta till elva. Simon hade ringt/smsat honom o ville att vi alla fyra skulle gå på bio. Blev jätte glad, trots att ja inte mådde så bra. Sen kom han hem och vi åt varma mackor. Sen visade de sig att Simon o Malin inte kunde gå iaf :/ Men det stoppade inte min älskling från att bjuda mig på bio. Så vi två gick och såg "Farsan". Grymt rolig o bra film, måste ses!
Plus i kanten att det typ bara va vi två och kanske 7-10 pers till i salen. Mys.

Sen kanske vi går me Malin o Simon på bio igen i veckan, hoppas :D

Iallafall, efter bion åkte vi hem och la oss för att kolla på film. När jag skulle rätta till kuddarna hade han lagt ett till paket (!!!) under min kudde. Han e så jävla söt :P I paketet låg en bok som hette "min man David" ;) Haha. Min sööte göte ;) Så han bröt min budget jag gett honom för presenter. Men man kan inte annat än att älska honom.

Kortfattat hade jag en utav de bästa födelsedagarna :) Är helt överlycklig över att hela familjen kom, att så många höde av sig, att David va me, och för alla världens bästa presenter :) !


Nu ska jag gå o ta kort på sakerna jag fick, och visa er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0