Hällööö!!

Lånar syrrans dator lite eftersom jag just nu har grymt tråkigt. Hon e på jobbet, jag har diskat och följt lillasyster till sjukhuset, så nu har jag inget kvar på schemat =/ Så what's new? Jag o Erika har haft huur mysigt som helst! God sallad, kex med ost, vin, melodifestivalen, twilight, new moon, promenad osv :) Har vart en sjukt mysig helg. Tack syrran!

Idag gick jag upp vid 7, mötte lillasyster vid kampenhof, sen gick vi upp till sjukhuset för att hon skulle röntkas. Tog lite över en timme, men de verkade gå bra. Jag satt utanför och pratade med en söt gubbe ;) Eller de va han som pratade me mig först faktiskt. Han va rädd för sjukhuset o tyckte att jag så "snäll o rar" ut så han ville sitta hos mig o prata lite. Haha. Så jag satt o sa att det går säkert braa, va han än skulle göra där. Och han bara sa hur rar o snäll ja va. Ja gilla honom. Jag gillar gamla gubbar o tanter , dom e så söta jämt ;)

Sen kom Viran ut och hon gick till skolan och jag gick "hem".
"-Hur gick de? -Bra. Dom ska skicka svaren till min doktor! -Har du en doktor? Vem e de? - Vet inte! hihi :D" Haha sötunge! Älskar henne nästan mest i hela världen ;) Den ni.
Underbart väder idag! Känns verkligen som vår. Jag ringde David och tänkte fråga om han ville komma o gå strandpromenaden me mig istället för att sova bort hela dan. Det gick sådär ;) Han blev sur för att ja ringde o väckte honom o vi la på. Haha. Killar....

Jaojao.. Nu väntar ja på att sex and the city ska börja ;) Höhö. Sen åker jag hem runt 5.
Nä, nu ska lämna datorn! Tack för hjälpen me byxorna btw ;) Jag tror jag behåller dom :)
Trooor jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0