Hällöö

Nu e ja hemma igen =) Va som sagt på bio igår me killen, Malin, Simon, Matte o Sanne. Så, vad tyckte jag om filmen? Ska ja va ärlig vet jag inte. Den va väldigt speciell, men det hade jag redan förstått innan jag såg filmen. Men va den bra? Dålig? Jag vet inte? Haha. Men den va sevärd. Det enda negativa är att hon Anne Hathaway va me. USCH va de förstörde! Inte att hon är en dålig skådespelerska, men hon passade verkligen inte i den rollen, eller ens i den filmen! Hon ska va me i fjortis o fjoll filmer. Inte i denna. Så de va dumt. Annars.. Jaa, Johnny Depp va självklart bäst. Han är alltid bäst. Och om inte han vart me i filmen hade den varit sämre e jag säker på. Den va lite humoristisk, lite konstig, fin, vääldigt fantasifull, bra gjord, bra skådespelare, gullig. Ja, se den själva helt enkelt :) Den e värd 85 kronor på bio ;)

Annars har jag itne så mycket mer just nu tror jag. David kaanske kommer hit på lördag, annars vet jag inte va som händer. Hemma ett tag kanske. Bara väntar på att våra presentkort på H&M ska komma, så ska vi åka o shoppa rövarna av oss ;) Haha. Funderar även på att fråga Erika om en visit till henne kanske..? Myskväll, matlagning, kika ilm tills seeent, tjejsnack? Hör av dig om du vill! :D



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha!

Vaaarför tror du jag försökt ringa dig? =)

2010-03-04 @ 20:19:07
Postat av: Elin

haha harru ringt?! :O syns inget på fonen =/ men så du vill alltså? :)

2010-03-04 @ 20:21:31
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0