Värre än Mardröm

Inatt hände en så äcklig grej. Jag drömde att jag städade ett rum (haha) så gick lampan sönder och jag såg inget. Sen vaknade jag och jag visste inte vart ja va. De va kolsvart och jag fick panik. Hoppa upp ur sängen och försökte hitta dörren. Gick fram till fönstret och drog upp gardinen, förstog då att de va fönstret jag stog vid. Sen försökte jag hitta en vägg, fumlade runt länge i rummet me gråten i halsen, sen hittade jag dörren, öppnade den, sprang ut i hallen och tände lampan där. Först DÅ förstog ja att ja va vaken och att ja va hemma.
Fyfan :P Nått sånt här har aldrig hänt mig förut, och jag börjar bli rädd för mig själv. De va inte kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0