I'm Baaack

NU är jag hemma igen. Har varit en stressig, härlig, mysig, rolig liten tid hos fam Gunnarsson ;)
Har jobbat röven av mig. Har övningskört, umgåtts med Pamela (David har inte tid för mig längre;)) Jao and so on. Idag skickade de dock hem mig på jobbet för ja höll på att svimma. Lång historia så ska inte dra den. Åkte hem (eller hur ja ska kalla de. mitt andra hem, kan vi säga) la mig några timmar och vilade. Sen kom Pappa och hälsade på mina framtida svärföräldrar för första gången ;) Kanske gick bra.. Jag vet inte.. Haha. Hoppas på de! ;D
Deras ena granne va även där, och Pappa sa ngt om mina två äldre systrar.
Grannen; - Elena o Erika? Sa du de? Ja känner ju dom! Dom hade sommarstuga ute på Rossö!
Jag; - ajjemen, de e mina systrar de.
grannen; - NÄ!? Fan va världen e liten, ja åkte moppe me dom när vi va unga osv osv osv..
Tillome jag kommer ihåg de haha.
Se där ja. Vad mer säger man?

Jaja. Efter de åkte ja o Pappa o hämtade Erika, så storhandlade vi. Har även ätit som en gris nu o mår illa. Haha. Dumma kooosssaaa. Vad meer? Hm. Ja o Pamela har en pakt att vi ska bada på kvällarna när de inte e ngt folk. Jag har inte badat på typ.. 3 år eller ngt haha. Dags att ta steget ;)

Imorgon blir de städa o promenera för hela slanten. Tvätt o disk me. Sen e de midsommar! :D
Dagen spenderas med familjen :) Sen bär de vidare till Malin o company :) Grill o mys. På lördag blir det 50årsfest o ja o David ska va bartenders.... Haha! Får se hur de går ;) På söndag lär de bli städning, sen e de jobb på måndag, tisdag, onsdag, sen BIO ME ELENA O SE ECLIPSE PÅ KVÄLLEN :D :D Sen jobb på fredag. Puuuhu. Massa massa.

Skriver mer imorn ;) Pöss.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra skriv mer jag måste hållas uppdaterad =D

2010-06-26 @ 15:13:15
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0