Hemma några timmar

Japp, nu e ja hemma i Bokenäs några timmar, medans David jobbar. :) Slutade tidigt idag och passade på att åka hem o hälsa på Pappsen lite :D Det har varit sjuukt mycket nu det senaste. Missförstå mig itne nu, jag älskar att va på Flatön, jag älskar hela davids familj, men just nu e de jäkligt skönt att va hemma lite. Slappna av helt. Dock blir de nog lugnare framöver då midsommar och 50årskalas e över. Men ändå :) Eftersom ja har resten av dagen ledig tänkte ja inte sitta här inne vid datorn hela dagen o skriva i bloggen, vilket ja tror ni förstår ;) Ja ska alldeles strax ta en promenix, sen ska ja handla en snabbis me Pappa, sen e de dags att ta en dusch och åka tillbaka till Flatö :) Har schemalagt allt nu ;) Haha.

Jag kan ju lägga till att midsommar va jätte trevlig! :D Tack familjen ♥ , Malin, SImon, Micka, Linus, Mickas familj, Robin, Emma, alla som va där! ;) :) Samt Gåkes 50årskalas! Det blev vääldigt lyckat! -Veronica du fick ett par tanter tårfyllda av ditt tal ;D Allting va skitbra! :D Och vi lyckades samla ihop 25 000 till hans resa! Och när jag ändå riktar in mig på dig, kan ja passa på att säga att jag ser att du har skitkul; fortsätt me de! ;D  ♥

NU blir de ut på promenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0