Åh

Ingen bikinilinje längre.. Fattar inte! Får en tydlig linje som e kvar ett par timmar, sen försvinner den :S Alltså får ja ingen färg, haha skoj. Har en grym huvudvärk nu med, förstår inte de heller. Har druckit massa vatten. Snart kommer min bror o carro hit o ska sova över. Men ja ska åka om mindre än en timma så vette fasiken om man ens hinner träffa dom. Kom även på förut att skorna ja ska ha på toesdag har jag inte gått in än. Har faktiskt inte haft något tillfälle att använda dom. -Plus de e de högsta klackarna jag haft hittills, så vi får se hur de går ;) Haha. Kommer inte kunna gå i dom, men måste ju lära mig nåågon dag. Kan lika gärna bli på torsdag. ;)
Jag är grymt festsugen.. Jobbigt när man har en kille som vill me, men jobbar jämt. Och jobbigt att man e pank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0