NO happy day =(

Det visade sig att jag inte fått några pengar från Af fast än ja skulle fått i fredags.
Sen visade det sig att alla joggingskor på rean va slut i min storlek.
Det visade sig även att alla va slut på alla andra affärer med.
Sen lyckades ja tjaffsa med David helt i onödan och efter de klämma fingret i bildörren!
Jag skrek sen grät som en femåring. Skojar inte. Haha. :( Det är helt lila och slutar aldrig dunka.
Det va över tre timmar sen o de gör fortfarande lika ont :(

Så jävla synd om mig hela tiden!!!
Haha :(

Meen utöver allt de dumma så fixade de sig liite. Fick låna pengar av pojken, så köpte ett par byxor o ett par mjukisshorts. Sen käkade vi. Och pratade lite. Det behövdes. Så de va bra iaf..
Älskar dig, David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0