Lööörrdaaa

Nu e ja hemma!
Har jobbat i de äckliga jäkla regnet tre dagar. -vilket inte alls e farligt me tanke på att de bara va tre dagar! och jag jobbade me Sandra, o då gåre bra serrni :) Har dock varit jobbiga dagar. Allt bara går emot oss hela tiden känns de som :P Men meeeen. Nu e ja ledig fyra dagar i sträck :D Hade eg bara sammanlagt tio dagar kvar på jobbet i sommar, men ena chiiifen ringde o frågade om ja kunde jobba lite mer i sep så så blire! De blir bara ca två dagar i veckan, så kan ja va hemma o hjälpa Pappi lite o så också. Han blev glad över de ;) Imorn blir de att storstäda här hemma, skoj! Haha. Kommer aldrig ifrån skiten ;)

Annars har de inte hänt så mkt.. Skulle eg åkt hem igår men ja o älsk kan aldrig umgås längre pga jobb, träningar osv. så vi passade på me myskväll hemma hos honom ist :D Åkte o handlade godis o hyrde film. En förjävla dålig film. Kommer inte ens ihåg va den heter. Vi (egentligen bara jag.) har kommit på att vi får verkligen verkligen inte vara onyttiga på vardagarna, men på helgerna får vi tjocka oss så mkt som möjligt. Haha. Vilket har resulterat att ja mår skit idag :S Igår åt vi typ 15 kg godis sen 15 kg popcorn. Får bli en springtur sen om min tunga kropp orkar haha.

Fan va intressant detta inlägget blev då....

Skulle eg till fjorden ikväll, men jag har verkligen ingen som helst lust :( Jag saknar dock min Malin sjukt mkt, så hoppas på att dom kan ses snart o festa eller bara mysa.
David o ja va även bjudna på inflyttningsfest ikväll tydligen. Men går ja inte på fjorden, ska ja heller inte på fest. Blir nog tacokväll hemma me Pappsen. Om alla förlåter ;) Får se om David kanske åker iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0