Hemma & Trött

Nu e ja hemma hos Pappsen igen :) Är jäkligt trött men ska inte sova bort dagen, för imorn åker jag igen.
Inget spec nytt har hänt. Har jobbat en väldigt hektisk helg och är helt slutkörd :P Har övningskört, de börjar gå lite bättre nu. Har även hälsat på Mamma, Mormor o Morfar vid graven och rättat till lite =) Borde göra de oftare känner jag. Och i förrgår överaskade David mig me en liten picknick vid havet =) Något jag trodde va en spontan grej för att vi hade tråkigt, men visade sig att han planerat de länge o köpt smörgåsar o så som vi åt =) Haha. Han e fö söt ibland. Men annars inget nytt =) Idag vet jag itne riktigt vad man ska hitta på. Ska handla sen iaf. Får se hur vädret blir om man kan va ute o sola eller något. Vill bli brun! De fina vädret kommer alltid när ja jobbar bara =(  Tvätta måste ja göra me. O annat så inte kul ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0