wuppidooo

Vaknade mitt i natten av att jag frös som en griis! Ändå har jag ca. 20 grader i rummet, pyamas tillome, och täcket OCH en filt! Why?! Börjar fundera på om jag börjar bli sjuk :/ Började hosta som faasiken igår. Sån hosta som gör ont. Men jag mår inte dåligt iaf :) Men år ta en kort morgonpromenad för säkerhetsskull. Imorn kanske David kommer hit. Jag skulle tänka på saken. Men eg, va finns de o tänka på? Jag saknar min lilla gooosigooos ;) Haha. Han e ju ledig på tisdag så.

Jag kollar mejlen ca. 5 gånger om dan.. Platsbanken på AF's sida ca. 2 gånger om dan. -Ingenting :( Nånstans. Suck.. Kan jag inte bara få ett neeej?

Ne nu ska jag byta om sen gå ut o gå :) Sen kanske, förhoppningsvis ska Kickan göra om bloggdesignen :) Om hon har tid o lust. Är så trött på min nu. Irriterande att man ens bryr sig om de :S Haha. Aja.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0