upp över örona!

Igår kom min älskade David hit. Vi åkte och handlade massa mat och jag lämnade lapp om jobb. Lillsyrran kom och joinade oss med. Sen åkte vi hem, satt o skrattade åt folk i skolkatalogen :S Så jävla elakt. Haha. Sen lagade jag mat och vi åt. Sen kollade vi på Step up, älskar dansfilmer. Vill också kunna dansa. Sedan åt vi fruktsallad o annat gott. När vi la oss vi på The Holiday, älskar den filmen me! Sen nana vi.

Ibland förstår jag inte ens hur vi kan bråka.. När vi är me varandra är allt så jäkla perfekt, och jag är verkligen upp över örona kär! Sjukt hur mycket man kan tycka om en person. Han är verkligen bäst, som lillsyrran skrev i sin blogg. (söt hon e ♥)

Saknar dig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0