mitt intressanta liv

Svettig är jag. Svettig och äcklig. Haha.
Änsålänge har jag hunnit med;
  • morgonpromenad
  • tänt en brasa
  • sökt 7 jobb! (7 och ett halvt, fick inte tag på personen jag försökte ringa, men ska ringa på måndag)
  • diskat
  • dammat
  • dammsugit
  • plockat undan pappas alla jäkla prylar, men det är fortfarande 1000 saker kvar :S fattar inte vad han ska med allt bröte till. vi har för litet hus för det.
  • skurat toalett o annat sånt där äckligt
  • svabbat alla golv
Nu har jag bara lite kvar, sen mitt rum, sen ska jag tvätta.
Sen är sakerna på mitt schema över dagen klarrt!
Lär somna gott inatt iaf ;)

Imorgon kommer min pojke hit o myser me mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0