Lördag

Blev filmtittande me både Viran o Pappa igår. Runt halv 12 la jag mig, smsade lite me pojken,
sen läste ut boken. Sen låg jag vaken i flera timmar lite smått ångest tagen.. Kan man säga så? Haha.
Tillslut somnade jag. Och drömde att David va dum i huvet o att jag gjorde slut.
När jag vaknade imorse visste jag inte om jag drömt eller inte.
Hade heller inte fått mitt vardagliga gomorron sms från honom..
Började tänka. Massa. Länge.
Men nä, vi va på ett jävla tivoli när det hände så de måste vart en dröm.
De va en dröm :P

Appropå David.
Veronica! Snälla rara söta flicka, du måste hjälpa mig. Han vääägrar säga va han önskar sig när han fyller år.
Ena dan "veet han inte", andra dan "vill han inte haa något"..
Treedje dan önskar han sig en TV, en ny bil, och klockan han köpte igår.
Jag behöver hjälp =/ Haha.

sickan hunk jag har.... ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, du var nog de finaste jag sett på länge... Och nej... Är inte lesbisk, haha.

2010-01-10 @ 01:42:53
Postat av: Veronica

haha jag ska se vad jag kan lura fram av honom :D

2010-01-11 @ 09:42:47
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

anonym - oj.. haha, TACK! :D ja e inte heller lesbisk ;) haha, men va gullig du e!! :D



Veronica - jaa snälla gör de, tack! :D

2010-01-11 @ 13:47:14
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0