it's a miracle!


1. bloggen funkar!

2. jag kom i mina 24or förut! (okej, de kanske inte e den minsta storleken som finns, OCH mitt ass är och blir det biggest ass you've ever seen,  plus att ja får ännu större "kärleks handtag" i dom. MEN ja kom i dom ;) haha)
Har inte kommit i dom på ca. ett år. :P Men nu får ja mer motivation till att röra på mig inför sommaren :) Ge mig en cykel eller något! ;)
3. klippte av massa av håret igår men de tycks ha blivit längre över natten :S Haha. Kanske bara ser bättre ut utan de slitna.. Funderar på att färga det mörkt igen när jag har pengar. Till min ursprungliga hårfärg. Men är osäker..
Funderar på det faktum att jag varken har rakt eller lockigt hår. Det är en blandning o e olika från dag till dag. Men när jag väl har lockigt hår vill jag det ska synas :P Och det gör det inte när jag har mörkt hår =/ Det ljusa framhäver det.. Hm hm.. What to doo?

Lillsyrran kommer inte hem iaf. Den jäveln, sluta rym hemifrån din fjortis!! ;) ♥
4. Blir inte makaroner o köttbullar, de blir fet mat. Potatisgratäng och kött. Lyxar till de här hemma! (HAHA) ;) Nä men allvarligt Elvira, kom hem. De e inte kul längre.

Nu ska jag laga mat! Tjingeling änsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0