I haave a dreeaam

Jag kom på en grej inatt. Jag fyller snart 20 år. Vilket räknas som vuxen.
"Plikt tiden" börjar.
Jag Måste skaffa jobb, jag Måste flytta hemifrån, Jag måste de o de o de o de.
Tråkigt.
Jag vill inte bli stor än ;) Allvarligt.

Vet ni vad jag vill göra..
Jag vill åka till Californien, Spanien eller typ Texas i ett år och jobba!
Tänk i Spanien, ett litet café på en liten gata. Med kullerstenar. -Gatan alltså ;)
Och en liten lägenhet ngt kvartér bort.
Fast sen om jag på att jag kan inte spanska, så vi glömmer det. :(

Men Californien då!? Däär kan jag bo och jobba! I ett år!
Eller Texas, va coolt! :D

Själva grejen alltså, åka bort ett år och jobba. Känna på livet lite ;)
Sen komma tillbaka och börja leva som jag "ska" här i Sverige.
Låter inte helt fel va?
Jag vill.

Jag tänkte ju självklart på Madeira först, men det går inte när jag inte kan språket =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0