heygoodlookin´



Kollade på filmen "Into the blue" häromdan. En bra film faktiskt.
Dock ingen film man kan se många gånger tycker jag inte. Tänkte mest bara nämna att Paul Walker och Jessica Alba är två utav de snyggaste människorna i världen.
Helt sanslöst faktiskt.
Skulle döda för båda, höll jag på att skriva, men sen kom jag på mig och jag menar det inte ;)
Jag vill ha Albas utseende, det vill jag. Men vill inte ha henne, o absolut inte Paul heller egentligen, för jag är nöjd med min egna hunk :) ;)


Nu är det fredag kväll och jag har som vanligt tråkigt. Ingen vettig person e hemma så kan inte ens sitta o prata med någon. O har inga pengar på mobilen heller. Men tänkte duscha nu, sen klippa mig lite igen. Hatar att mitt hår är så "rakt" nertill när jag har utsläppt. Måste klippa upp det så att det blir mer som en spets neråt om ni förstår hur jag menar. Inte för att det rör er ändå men haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0