hemkommen

Kom hem för ca. en timme sen. Har tänt en brasa, virat en filt runt mig och ätit frukost :)
Vi va för att hämta min dator förut, men nu va de något annat som gått sönder på den :/ Så får vänta ett tag till.
Saknar min dator :( Haha. Men men. Kommer bli lite mindre uppdatering här bara kanske.

Annars dååå?
Jag funderar på att klippa av håret. På riktigt.
Jag klippte ju bort ca 7 cm häromdan. Men så märkte jag igår att det forfarande slitet :S
Kanske borde klippa det axellångt eller ngt. :(

här har jag axellångt hår. förrförra sommaren tror jag.
(varför jag målat o ser lite aa.. ut.. är för att vi va på väg till Havsbadet i Lysekil. -en av de vildaste nätter jag haft haha. slutade med hjärnskakning, blåmärken och blood. haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0