hej. igen....

Har fortfarande sjukt tråkigt! Pappa vill inte köra till affären så ja o Viran kan handla.. =/
Så vi har inte ens ngt att mysa tills ikväll! Och vi har fortfarande inte letat reda på någon film.
Har jag ens gjort något idag?
Nä.
Vart ute o gått tills jag nästan grinade för att mina fötter frös så.
Tänt en brasa.
Lagat mat.
Kollat på Top model och Bad Boys 2. Gröm felm.
Nu sitter jag här o nördar..

Men imorn är denna dagen över!
Åker me David hem efter jobbet. Vet inte vaa vi ska hitte påå men.
Slog mig förut att vi har 13 månader imorn.
Men de e inte så "oooh" som jag tyckt förut.
Fram tills ett år, har varje månad räknats. Nu är det inte lika "oooh" förräns det är ett o ett halvt år eller två år.
Eller något..

...

Kan jag skriva ett inlägg där jag INTE nämner denna nedra pojke?! :S
Tror fan inte de..
Men whutt cään aj säääj? I'm in loove.




Såg dessa byxor förut. De i mitten. Korall färgade, inte rosa.
Hm. Vik upp dom lite, högklackat o en svart top?
Could be nice i sommar. Om man e brun.
Killen gillade dom.
250:- .. Hm. Haha.
Men får bli nästa månad om jag har pengar över kanske.

Denna månaden blir tajt :S
Skuld till bååda syrrorna, Pappa fyller år, och David fyller år i början av nästa månad. -Alltså får jag lägga undan pengar nu.
Häällväättee, som vi säger här i Bokenäs. Men men.

De va de de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0