guudmåårning

Typ 3dje natten i rad då jag somnar runt 3-4..
Jag fick ju "Elsas Mode" (Sofi Fahrmans bok vetni) av David i julklapp.
Har snart läst ut den. I början tyckte ja faktiskt inte alls att den verkade bra ens. Störde mig på sättet hon skrev (vilket jag iofs gör fortfarande)
och kom inte alls in i den, fastnade inte. Och läste bara några rader de första dagarna.

Nu ligger jag vaken halva nätterna bara för att jag inte kan lägga den ifrån mig, haha.
Den e väldigt bra. Dock påminner den lite om en bok jag fick av Malin i födelsedags present förra året.
Lite samma kärleksstory iaf.

Men jaja. Så nu iaf så har de blivit sena mornar på senaste. Ska snart ta den sista tandblekningen.
Gå ut o gå tror jag faktiskt jag skippar idag.. :/ Fast än det tar emot.
Men fyfan va kallt det är. Sjukt.

Ikväll åker jag till David.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0