fredag

Det är fredag. Vaknade på fel sida. Den arga och besvikna sidan. Blir inte bättre när man inte får den responen man vill ha, utan den gör allt att bli värre.
Gick ut på promenad för att rensa tankarna lite. Träffade den trevliga gubben som alltid ska prata med mig.
Han sa att ja va så brun o fin, o hans fru instämde.
..
Fusk fusk.
Jag måste börja sola. På riktigt. Istället för fejk bus klet.

Men dom va trevliga och jag började känna mig på bättre humör.
Tog ca. 10 steg sen satte alla tankar igång igen o ja va återigen arg eller va f*n de e ja e. Bekymrad.. Kanske man kan uttrycka sig.

Kommer hem. Sätter mig o ritar lite istället.
Lillsyrran säger hejdå o hon drar iväg för helgen. Hon skulle ha städat övervåningen först.
Jag går ut ur rummet och ser att jag måste städa om hela övervåningen.
Du e kass på att städa lillasyster. Sorry, men de e du.
Så humöret Vill tydligen va i botten idag :P

Men så klickar mobilen. Ett MMS. (Jag älskar mms, vet inte varför)
Från David. En bild på hans säng. En BÄDDAD säng.
Och då log jag, för första gången idag tror ja ;) Haha. Han har bäddat sängen. Lilla gubben.. ;)
Intern grej detta.
Men så nu e humöret liite bättre iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0