....

sitter här med hjärtat uppe i halsgropen. vill va själv ett tag och tänka. ändå vet ja inte va ja ska tänka på.
va ja ska komma fram till. vet inte hur jag ska få bort klumpen ur magen. eller ur halsen.
imorn åker jag till syrran. ska fråga henne om ja år låna några böcker eller filmer att ha i helgen.
stannar hemma från allt ett tag frånomed torsdag, efter ja sovit hos syrran.
måste hålla mig sysselsatt och  underhålla mina sömnlösa nätter. fyfan vad jag hatar detta. jag verkligen Hatar det.
hittar inte ens ord för vad eller hur jag känner nu. jag tappade liksom andan o hittar den inte. som ett jävla slag i magen. ändå va de inget "fel". de e jag o mina tankar som är problemet. jag som ska vara så jävla gammaldags och känslig. jag med alla mina jävla frågor som ingen kan svara på.

har lust att skriva av mig alla fula ord jag kan, men de e dumt att ta ut det över en liten fjant blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0