årets första inlägg

Jag hade skrivit ett jävla långt inlägg om hela nyårsaftonen och alla snuskiga detaljer osv.
Men sen bråkade datorn och allt försvann :(
Och jag blev lite för irriterad för att orka skriva om allt.
Så jag skiter it.
Jag lägger ut några bilder, och om ni vill veta ngt får ni kommentera helt enkelt ;)


Simon, Malin, David, och vår fina dukning ;)


Varmrätten och en stilig fjant ;)


Haha Simon, Fia med hutt


"black vodka" från Madeira. & Malins resultat ;)


Felix o David, David o Simon.

Gick hem runt 2. Jag och dessa underbara pojkar satt i köket o pratade tills ca. 5 på morgonen.
Malin o Simon e fan bäst i världen :P
Ja, David också förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0