2009

  • Vad var det bästa med detta året? -David. Madeira. Familjen. Massa.
  • Årets kvinnliga person? - Jag tror faktiskt det får bli Davids mamma, Pamela :P Haha. Hon är en 10 poängare denna damen! ;)
  • Årets manliga person? - Pappa ♥
  • Årets riktiga höjdpunkt? - Åka till Madeira :) Och träffa släkten.
  • Årets "fan också" ? - Hm. Att ja blev sjuk på Madeira resan tror jag. Eller att ja gick upp i vikt ;P
  • Årets par? - Jag o David såklart! Haha nej, Malin o Simon :)
  • Årets kärlek? - Min bästis såklart ;) (David) ♥
  • Årets vän? - Malin Matilda Tuulari, utan att tveka
  • Om du fick ändra något du gjort, vad skulle det vara? - hm. Vet inte så på rak arm. Förmodligen något jag sagt.
  • Förlovade du dig detta året? - Nej.
  • Gifte du dig? - Nej.
  • Blev du gravid? - haha nej. Trodde de dock ett tag, haha!
  • Förlorade du någon detta året? - Japp. Eller, personen finns ju kvar :P Inte i mitt liv så mkt längre bara. (ujj va dramatiskt de lät haha)
  • Förklara kort vad som betytt mest detta året som gått - Okej.. David, Madeira, Släkten, Familjen såklart, Familjen Fridfelt, Familjen Gunnarsson, Malin & Simon.
Ja.. Säkert några småsaker till men du sa kortfattat ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Love u <33

2010-01-03 @ 13:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0