wooosaah

Okej... Nu har jag jätte tråkigt. .
Hundarna bara soover. Inte ens dom vill leka me mig. =/ Och jag vill ju inte direkt väcka dom för att dra ut dom i kylan o tvinga dom att gå me mig. Inget militärläger liksom.. Okej, jag KAN typ dammsuga eller städa upp lite. De vore ju inte mer än rätt. MEN ja känner nästan lite att jag vill att David ska va me o visa honom hur man göör ;) Haha. Är ju ingen hushållerska för honom inte ;) Han får hjälpa till. .. Om jag inte får föör tråkigt sen dvs. Han kommer hem sent idag =( Tråk. Sex and the city börjar iofs om en stund. Dubbla avsnitt. Sen Top model. I like. Efter de drar ja ut vovvsarna. Ska mata katterna idag också. Men väntar tills han kommer hem. Vågar inte själv. Haha.

Nästan snaaart fyller jag åår. Den stora frågan är fortfarande Om eller vad eller framförallt HUR man ska fira.
Ska vi ut på lördagen?
Hur gör vi?
Vilka ska me?
Vart ska vi gå?
Hur ska ja få pengar? haha
Går det över huvudtaget? Med tanke på att de va syrran som satte igång mitt intresse att gå ut ;) Haha. Jag vill verkligen ut me henne! DÅ sa David att han me vill me. Men han ska sova hos mig. Och han jobbar dagen efter. Gå ut i gbg e svårt. Gå ut i ua e svårt. Gå ut över huvudtaget e svårt :S
Åh..

Jag vet inte.. Jag tror jag bara skriver massa skit nu för att jag inte har ngt annat o göra o för att tiden ska gå...


Har ni inget att bidra me?
Frågor?
Tips?
Vad göör nii?

Vad ska ni göra på alla hjärtans daag?

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

ska vara med joakim, byta presenter och käka godmat, se på film kanske :) u ?

2010-02-12 @ 15:34:26
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: PernillaPP

Jag mår fint! Sitter här lite trötter, men annars så ;) Vad ska du göra till helgen då? Alla hjärtans dag och allt ;) planerat något fint? :D

Jag sitter just nu och väntar på att wiro ska komma hit. Sen ska jag äta godis :D

Saknar dig och tänker på dig <3

Jag kollar alltid af hemsida efter jobb i ua med och när jag hittar något intressant så tänker jag på dig ;) haha <3

2010-02-12 @ 21:12:25
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: elin

Kristina - myys! :) jadu, vi kör nog på romaantic dinner vii ;) haha



Pernilla - Härligt! :D Idag jobbar david, men senare ska vi väl handla o spela tv spel ;) imorn e han ledig o de blir bara mysdag me middag o så =)

åh va mysigt! :D jag saknar dig med! du e bara fö sööt du! <3

2010-02-13 @ 12:42:13
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0