svar

Ja läste de inte från aftonbladet faktiskt ;) fick höra de från en person, vilket förmodligen är värre. Rykten.. Haha. Sen googlade ja på de för att se om de va sant.  Sicken liten griis ja e ;) ska ja va ärlig så brukar ja inte bry mig om hur "intresserade" folk är utav mina åsikter. Och nej, jag bygger inte min blogg på aftonbladets journalistik ;) haha ja tycker inte ja bygger min blogg på nånting faktiskt. Detta är en liten personlig skit blogg där ja skriver om precis allt och inget och skriver om precis va ja vill :P Nej, jag är dessvärre inte fadder själv. Snål, vet ja inte om ja e. Kanske..? Dock hade ja nog inte vart de om ja haft pengar. Faktiskt, sen får du tro va du vill. Tror inte att du känner mig för fem öre ;) Men din kommentar e så välkommen så! Jag uppskattar folk som säger va dom tycker faktiskt :) Dock inte när du inte skriver vem du e. De kan ja tycka e liite fegt liksom. Men sen ska jag väl kanske inte döma dig så heller. Vad vet jag, du kanske inte har ett namn? Men jaja :) Sen angående detta med Carola. Hah. Kristina kom me en bra punkt där och fick mig faktiskt att tänka om lite. Orkar inte skriva allt de nu, men saken är den att jag tycker fortfarande att Carola är en idiot :P Haha. Det står jag för alla gånger. Sen får ni schlager fans fortsätta kommentera sånt här om ni vill. =)
Jag vet inte riktigt va de är du vill att ja ska svara. Men ursäkta mig så hemskt mycket för att jag dömde Carola för hårt på just den punkten.. Så? Happy happy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0